מאמר אורח

אם אתם גרים בבית פרטי, הרי שגם אתם נהנים מהגינה הצמודה אל פתח הבית שלכם. התועלות הרבות של גינה בחצר הבית שלכם ידועות לכל: החל מאירוח החברים שלכם בלילות הקיץ החמים, זמן איכות עם המשפחה שלכם ובילוי של אחר הצהריים עם הילדים. לא מעטים אלו שמעידים כי הגינה שלהם היא החלל האהוב עליהם בבית, ולא במקרה.

הגינה מאפשרת לכם לקחת פסק זמן מקצב החיים המהיר, להביט בכל הפינות המוריקות ובעיקר לנשום אוויר צח שממלא את גופכם ונשמתכם. אתם חושבים איך תוכלו לשדרג את הגינה שלכם ולהפוך אותה לנעימה הרבה יותר? במאמץ פשוט ועם השקעה לטווח הארוך, אתם מבטיחים לעצמכם מקסימום של שהות בגינה הפרטית שלכם.

ריהוט גן מרהיב

אם יש משהו שאתם אוהבים במיוחד בגינה שלכם הוא את האפשרות להתאוורר בה ולהתרענן בה. על מנת להפוך את השהות בגינה לנעימה במיוחד, עליכם לדאוג לריהוט גן מרהיב שיהיה גם פונקציונאלי ונוח, וגם כשזה שיוסיף אלמנט עיצובי לגינה שלכם.

השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא איזה עיצוב תרצו לייצר בגינה. אם לדוגמא אתם אוהבים ניחוח כפרי, כדאי לדבוק בריהוט מעץ שיוסיף חמימות וטעם אינטימי וכפרי לגינה שלכם. ריהוט הגן כולל שולחן גדול לאירוח, מספר כסאות ואפילו נדנדה שתוכלו לשלב בגינה שתהיה גם שעשוע לילדים שלכם.

פתרונות הצללה

גם בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף, הרי שכדאי שיהיו לכם פתרונות של הצללה בגינה שלכם. המטרה היא שהגינה שלכם תשרת אתכם ותתאים את עצמה אליכם, ולא להפך. על כן, על מנת שלא תצטרכו להגביל את עצמכם במספר הימים בהם תוכלו לשהות בה, כדאי לדאוג לפתרונות הצללה מתקדמים שנמצאים יעילים עבורכם גם בימי הקיץ וגם בימי החורף.

בין הפתרונות תוכלו למצוא סוככי זרועות אשר יכולים להשתלב בחלונות וגם במרפסות ומכילים שילוב של כיסוי בד ומנגנון גלילה חשמלי ומתאימים לימי הקיץ החמים כפתרון הצללה והגנה מהשמש. פתרון נוסף הנו המרקיזות אשר יעילים לשימוש בכל ימות השנה ומספקות מראה קלאסי של חצי עיגול דקורטיבי.

סוכך מסך הוא פתרון יעיל נוסף המתאים בעיקר לגינות, לטובת תחימה של מרפסות וויטרינות בעיקר לצורך עיצובי והגנה מקרני השמש.

הפתרונות השונים רלוונטיים לכל עונה ותנאי מזג האוויר כאשר חלקם נותנים דגש על הגנה מפני קרני השמש בקיץ, ואילו בעונת החורף, מניעת מגע ישיר עם הגשמים המגיעים. כידוע, מזג האוויר הישראלי לרוב מאד נוח, כך שבשילוב עם פתרונות ההצללה, תוכלו לשהות מספר ימים רב במרפסת שלכם ללא כל בעיה.

מפוח עלים

אחרי עונת הסתיו ורגע לפני החורף שמגיע, תרצו לנקות את הגינה ולהכין אותה לחורף חמים ונעים. אם פעם היה עליכם לאסוף עלה עלה ולהוציא את ילדכם למשימה של ניקיון החצר, הרי שהפעם אתם יכולים לעשות זאת בקלות יתרה.

כשמדובר על כלי עבודה לגינה, אחד הכלים השמישים ביותר הוא מפוח העלים. בעזרת המפוח, אתם יכולים לרכז למקום אחד את כל העלים הנושרים שבאו לבשר לכם על בואו של הסתיו. כך, אתם לא צריכים לבזבז שעות רבות על ניקיון הגינה או החצר שלכם, אלא פשוט לסכם את מלאכת הניקיון בדקות ספורות בעזרת המפוח. כעת, תוכלו לצאת אל הגינה שלכם כשהיא נקייה ומזמינה!