מאמר אורח

אם אתם מתגוררים בבית קרקע או דירה עם מרפסת בבניין מגורים, אתם צריכים לתת חשיבות להתקנת פתרון הצללה, כך שתוכלו גם לשבת בחוץ ולהנות מהשמש החמימה וגם בחודשי החורף, להגן על ריהוט הגן שלכם מפני גשמים. כיום, קיימים לא מעט פתרונות הצללה וכדאי לבחור מהו הפתרון הכי אידיאלי עבורכם. המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לקרוא את הטיפים שלנו.

למעשה לכל פתרון הצללה, יש את היתרונות והחסרונות שלו, ממש כמו בכל מוצר שאנו מתכוונים לרכוש. הכי חשוב יהיה לעשות את הבחירה הנכונה במוצר הכי מתאים עבורנו, כך שהיתרונות יעלו על החסרונות. לרשותכם, עומדים מספר פתרונות הצללה כאשר המוכרים ביותר הם הפרגולות והסוככים. בכל אחד מהם יש לתת דגש על חומר הגלם ממנו הוא עשוי.

פרגולות

בזכות חומר גלם איכותי וטוב, תוכלו להשתמש במוצר לאורך שנים רבות. לדוגמה, הפרגולות הממולצות ביותר הן פרגולות אלומיניום משלד איכותי. היופי בפרגולות, שהמראה שלהן עשוי להשתלב עם כל סגנון עיצוב שקיים במרפסת ואם אתם לא בטוחים בשילוב, תמיד תוכלו להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים, בוגרי לימודי עיצוב פנים.

ניתן להתאים כמובן את המידות על פי גודל המרפסת. יחד עם זאת, פרגולות, חזקות ככל שיהיו, עשויות להיפגע מנזקי מזג האוויר. על כן, יש לבצע תחזוקה שלהן, בהתאם לסוג הדגם. תוכלו לבצע אותה בעצמכם או להביא בעל מקצוע.

אופציה נוספת לפרגולה היא שימוש בחומר גלם כמו עץ. היתרונות הגלומים של פרגולות עץ נעוצים בדרך כלל במחיר ובמראה הטבעי שלהן, והם אלו שמשחקים תפקיד בבחירת פרגולה זו.

סוככים

אם אתם לא מעוניינים בהתקנת פרגולה, תוכלו להתקין סוכך. היתרון בהתקנתו הוא שניתן לפתוח אותו על פי הצורך, מה שחוסך מקום בחלל המרפסת.

אחד החסרונות הבולטים שיש בסוכך נעוץ בעובדה שהוא אינו עמיד בפני רוחות חזקות. אך כיום, אם תבחרו לקחת סוכך חזק ואיכותי, לא צריכה להיות בעיה, שכן הטכנולוגיה הצליחה להתגבר גם על החיסרון הזה.

שורה תחתונה

גשו לחנויות ותוכלו לראות דוגמאות של סוככים ופרגולות. נסו לחשוב מה אתם יותר מעדיפים, מה מתאים לכם מבחינת התקציב הכספי, איזה מראה אתם יותר אוהבים ולפי זה תוכלו לרכוש את פתרון ההצללה המתאים ביותר לכם.

בנוסף, תוכלו גם לראות דוגמאות באינטרנט ואפילו לחפש בעלי מקצוע וחברות המציעות שירותי התקנה של סוככים או פרגולות. אם אפשר בקשו לדבר עם לקוחות, להגיע אליהם ולראות את העבודה וכך תוכלו להעריך אם אכן בעל המקצוע מקצועי והעבודה שלו אכן איכותית וטובה.