מאמר אורח

כיום במרבית הבתים הפרטיים תוכלו למצוא פרגולות. אם חשבתם שישיבה בחצר הבית שלכם הינה זמן האיכות הטוב ביותר שתוכלו לבקש, הרי שעם הפרגולה אתם משדרגים ומנעימים את זמנכם אפילו יותר. הפרגולות יעילות גם בחודשי הקיץ וגם בחודשי החורף – בעוד שבקיץ הן מגנות מאור השמש, בחורף הן מסננות את מי הגשמים וכך עדיין תוכלו לשבת בגינה שלכם.

מאחר ומדובר בפתרון הצללה ששידרג את חייהם של רבים, ישנו ניסיון ורצון לשדרג את החוויה אפילו יותר – כך עלה המענה של פתרונות כיסוי לפרגולה. כיום עומדים לרשותכם מספר פתרונות נפלאים לכיסוי הפרגולה, המעניקים לה מעין גג קטן, ולכם הרבה נוחות.

איך ניתן לכסות את הפרגולה?

כיום עומד לרשותכם מגוון רחב של פתרונות הצללה וכיסוי לפרגולה. ראשית, תוכלו לכסות את הפרגולה עם עץ במבוק. מדובר על כיסוי שמעניק לה מעין מעטפת בחלק העליון שלה, וכך למעשה יוצר הצללה כוללת שתאפשר לכם ישיבה בחצר הבית שלכם גם בימים בהם השמש נוכחת. לצד הבמבוק, תוכלו להנות גם מפתרון הצללה בדמות סרגלי הצללה מעץ, המשובצים במרווח אחד מהשני, כך שקרני שמש עדינות יוכלו לחדור אל שטח הגינה ולהאיר אותה.

בנוסף לאלו, קיים גם הסנטף, שהספיק להפוך לחביב הקהל אצל לא מעט מבעלי הפרגולות. מדובר על חומר קל וגמיש מפלסטיק, המופיע בצורה של גלים ומעניק לכם פתרון הצללה יעיל. כיסוי והצללה לפרגולה למעשה משדרג את השהות שלכם ברחבי החצר או המרפסת שלכם, וניתן לעשות זאת בין היתר – גם עם הסנטף.

מכסים את הפרגולה ושומרים עליה לאורך זמן

מעבר לעובדה כי מדובר על פתרון נפלא שמנעים את שהותכם בחצר הבית שלכם, הרי שפתרונות של כיסוי והצללה לפרגולה גם שומרים לכם עליה, וגם שומרים על החצר שלכם נקייה.

הכיסוי מגיע בדמות גג קטן אשר מונע ממי גשם, אבק או עלים נושרים להגיע אל שטח המרפסת או החצר שלכם. באופן זה, אתם שומרים את המרפסת נקייה. דומה הדבר כאשר מדובר על שמירת הפרגולה, שכן את מרבית הזעזועים יספוג פתרון ההצללה ולא הפרגולה בעצמה.

כיסוי הפרגולה כאלמנט עיצובי

הפרגולה ממזמן לא משמשת רק בתפקיד פונקציונאלי של הצללה, אלא כיום נעשה בה שימוש כאלמנט עיצובי לכל דבר. חצר הבית שלכם הוא חדר לכל דבר בבית שלכם, ועל כן חשוב להשקיע בעיצוב גם בו. הפרגולות מעניקות מראה יוקרתי ועשיר, שהופך את הגינה שלכם לחלל מרהיב שפשוט נעים לשהות בו.

את הפרגולות תוכלו ליצור מחומרים שונים לרבות עץ ואלומיניום, על פי בחירתכם. את הפרגולות בונים לרוב לאחר שחצר הבית כבר מאובזרת, כך שתוכלו לבחור את חומר הפרגולה בהתאם לקצב הפועם בחצר שלכם. הפרגולה שלכם היא כבר לא הפתרון המושלם שלכם לימי הקיץ והחורף, אלא היא גם אביזר עיצובי שיהפוך את החצר שלכם לפנינה של ממש.