סוככי חלון הם פתרון מצויין להצללה, ומלבד זאת מעניקים מרחב פרטי וסטייל. בזכות המבנה והצורה שלהם, הם יכולים לתת מענה חלופי לחלונות שאין להם תריסים או וילונות, אך עדיין רוצים להשאיר אותם פתוחים לצורך אוורור החדר.

כדאי במיוחד לשלב אותם עם בד Reflect Air אשר מסוגל להוריד את הטמפרטורה בפנים החדר ועדיין לספק מספיק אור, כך שניתן לחסוך לא מעט בעלויות החשמל ושריפת האנרגיה. בנוסף לזאת, הם משתלבים נהדר עם חלונות ראווה חיצוניים (ויטרינות) בבתי עסק או סוככים היקפיים.

מהו סוכך חלון?

סוכך חלון הוא למעשה יריעת בד המחוזקת לקיר על ידי שתי זרועות מתכת ומסוגלת להיפתח לזווית של עד 170 מעלות בדרך כלל. סוככי החלון אמנם לא סגורים מן הצדדים ולכן הם אינם מעניקים פיתרון כולל כנגד גשם חזק במיוחד או רוחות לא נעימות, אך הם מתאימים מאוד לתנאים השוררים בארץ בעונות המעבר, בין היתר מכיוון שניתן לקפל אותם בצורה נוחה יחסית לעומת פתרונות אחרים כגון מרקיזות.

יש לציין כי קיימות חברות רבות המיוצרות סוככי חלון, אך רצוי לבחור בחברות איכותיות שהסוככים שלהם יחזיקו מעמד במשך זמן רב. כזו היא למשל חברת Vera שהסוככים שלהם מכילים מערכת נוספת של קפיצים בתוך ידיות הסוכך ולכן הם עמידים במשך שנים ארוכות. כמו כן, ישנם סוככים עם קסטות אליהן ניתן להכניס את הבד עצמו כאשר הוא אינו בשימוש.

מוצר מדהים בפשטותו ויעילותו.

רוצים לדעת עוד? צרו קשר ונשמח לענות על כל שאלותיכם!