כשחושבים על אלמנטים שונים בעיצוב הבית אין ספק שאת עבודות הפרופילים, הנפחות והפרזול יש לקחת בחשבון ולשלב בעיצוב הבית באופן שיספק מראה ייחודי בשילוב איכות חומר.

הבלאי שעובר הבית עם השנים ותנאי מזג האוויר הקיצוניים של חום וקור דורשים שימוש בחומרים חזקים בפרופילים הנבחרים ובעבודות ברזל ואלומיניום אשר יספקו לבית הגנה בכל תנאי מזג אויר ובנוסף ישלבו רמה עיצובית גבוהה.

אחד הגורמים שמשפיעים על היבטי העיצוב מבחינת הצללת הבית הינו הסוכך. הסוכך משלב כיסוי בד המגיע במספר גדלים וסוגים כגון: שמשונית פלסטיק, שמשונית pvc ויריעות בד דראלון אשר באים פחות או יותר במחיר זהה.

הסוכך מספק מספר פתרונות פרקטיים ובנוסף לכך מעניק פתרונות עיצוביים לבית המשתלבים עם שאר האלמנטים ההכרחיים אליהם נתייחס.

מה בעצם הסוכך מספק ברמה הפרקטית?

הסוכך הנו אמצעי הכרחי להצללה בויטרינות, חלונות ואזורים נוספים בגדלים שונים הקיימים בשטח החוץ של הבית. ניתן להתאים את הסוכך באמצעות זרועות הקיימות בצדו וקפיצים המאפשרים התאמה של הסוכך לקרני השמש הפוגעים בשטח הבית בשעות שונות במהלך היום המגיעות באופן חזיתי.

בנוסף גם בתנאי מזג אוויר חורפיים הסוכך מספק מחסה איכותי כאשר מגן מפני רטיבות וגשמים חזקים. במקרה זה רצוי שהסוכך יותאם לזווית חדה אשר תמנע הכבדה של נוזלים על זרועותיו.

השתלבות הסוכך עם פתחי הבית ואלמנטים נוספים

אלומיניום וברזל המשתלבים בעבודות הבית יבטיחו לכם איטום מעולה לאורך שנים. כאשר חושבים על עבודות החיפוי וההגנה בחלונות, ללא ספק שסוכך לחלון הוא אחד הגורמים המשפיעים, שמשתלבים עם מראה הבית יחד עם פונקציות של הגנה והצללה עבור הדיירים.

סוכך החלון מגיע בגדלים שונים אשר מספקים הגנה על חומרים חלשים ועדינים יותר בחשיפה לחום וקור, כמו דלתות וחלונות מעץ למשל. במקביל סוכך לחלון מספק צל חיוני באזורים חיצוניים בהם הדיירים שוהים מחוץ לבית ולרבות באזורי ישיבה כמו מרפסות ואזורי חצר הבית.

את הסככות הייחודיות ניתן לשלב עם אלמנטים ייחודיים נוספים כמו ברזל הבא לידי ביטוי בעבודות נפחות ושילוב סורגים לבית, מעקות או פרגולות. לעיתים רצוי להיעזר במעצב פנים לצורך ביצוע ההזמנה של סוככי החלון ואמצעי הפרזול. חשוב לתת דגש על צבע אחיד בין האלמנטים או לחילופין בצבע ניגודי אשר משתלב בצורה טובה ומתאים למראה הכללי של הבית.

לקראת בחירת הפתרונות השונים כדאי לשלב את שני ההיבטים אשר הוזכרו, האחד – פרקטיות הסוכך לצורך הצללה של הבית והדיירים שבו והשני – השתלבות עיצובית של המוצר עם אלמנטים נוספים בבית כגון: מעקות, חלונות וסורגים.