מאמר אורח

ללא כל היתרי בנייה מיוחדים ומסרבלים, גם אתם תוכלו ליהנות מהתקנת סוככים מעוצבים. סוכך גינה צריך להילקח בחשבון, כחלק מהשיפוץ הכללי של הבית. אם כבר מתמודדים עם כמויות אבק וכל בעלי המקצוע תחת קורת גג אחת, כדאי מאוד לחשוב איך מרעננים את הנראות של הגינה בקלות.

שיפוץ בית מצריך מאיתנו לא מעט אנרגיה, כולל הרבה החלטות לגבי העיצוב החדש. ההחלטות הנוגעות לעיצוב החדש של הבית והגינה הן רבות, ואם כבר אתם מאגדים תחת קורת הגג שלכם את בעלי המקצוע השונים, כדאי מאוד לחשוב איזה סוג סוכך גינה אתם עומדים להתקין. במקום לקרוא לאנשי מקצוע, שיגיעו במיוחד עבור התקנת סוככי גינה בהמשך, תוכלו במהלך שיפוץ הבית להקדים את ההתקנה של הסוכך וליהנות מפתרון הצללה מהמם, שהוא גם עיצובי במהותו.

פתרונות הצללה מעוצבים לגינה

ישנם סוגים שונים של סוככי גינה, עליהם מאוד מומלץ ללפף צמחים מטפסים שונים. תוכלו לשלב את הצמחייה המטפסת בסוככי הגינה שלכם, ואם ממש בא לכם להשקיע, תוכלו תמיד לשתות גפן. וואו, מאוד מומלץ.

אגב, פסיפלורה היא שיח המתפשט יחסית במהירות, אותו ניתן לשלב בקלות על סוככי גינה מעוצבים. בכדי לעצב את הגינה שלכם, תוכלו תמיד להסתייע באדריכלי נוף, במעצבי גינות, במשקמי גינות, מעצבי חוץ ועוד. חשוב לדעת, היתר להוספת סוכך הוא אינו נדרש ברוב המקרים. לרוב, לא תצטרכו להתמודד עם כל מיני בירוקרטיות מסורבלות, בכדי לקבל היתרי בנייה לסוככי שמש או סוככי גינה.

התקנת סוכך גינה בקלות

שיפוץ בית פרטי מצריך לא מעט אנרגיה, מחשבה, השקעה ואהבה. אם נשים לרגע בצד את ההחלטות החשובות שתצטרכו לקבל בעת שיפוץ כללי לבית פרטי, כדאי לדעת שההחלטה על סוכך היא דווקא הקלה בין ההחלטות שלכם.

סוכך גינה בד"כ לא יצריך היתר בנייה

היות וסוככים הם אינם כבדים כמו פרגולות גדולות, בדרך כלל לא יהיה נדרש היתר בנייה עבור הקמתו של סוכך. במילים אחרות, בדרך כלל סוכך גינה לא יהווה סכנה בטיחותית לאנשים המתארחים תחת הצל שלו. ואפרופו צל, אין ספק כי מדובר בפתרון הצללה פשוט מעולה. מעבר לזה שאתם תוכלו ליהנות מאוויר קריר בצל תחת הסוכך, הסוכך גינה גם יגן על הצמחייה, על דשא סינטטי, על דק עץ ועוד.

לא פעם, החשיפה המוגברת לשמש גורמת לבלאי מואץ של דקים מעץ, של דשא סינטטי ועוד, ככה שהסוכך למעשה מאט את הבלאי הנגרם באופן טבעי עם השנים. כשמדברים על דקים מעץ וסוככים יפהפיים, מדברים בדרך כלל על משרדי בוטיק, על בתים פרטיים וגם מתחמים שונים.

תוכלו לבחור סוככי גינה עשויים עץ, או חומרי גלם אחרים. רוצים להתייעץ? כדאי עוד היום ליצור קשר לגבי סוככי גינה מעוצבים! בהצלחה!