מאמר אורח

השמש החזקה בישראל מביאה איתה לא מעט אתגרים, ואחד מהם זו השאלה כיצד נוכל להתגונן מפניה. אומנם זה נכון שהיא גם נעימה ומפנקת במיוחד ברגעים מסוימים, אך היא גם עלולה לפגועה בנו, בחומרים שונים ובכל חלקה טובה.

לכן ברור מדוע במקומות כמו: חנויות, בתים פרטיים, תחנות המתנה ועוד, צריך ליצור גם מקום מוגן בפני השמש ואין ספק שסוככים יוכלו לעשות את העבודה הזאת בצורה הטובה ביותר. סוככים מודרניים אינם שוקלים הרבה וניתן גם לסגור אותם בכל רגע נתון, אך מצד שני הם עמידים ביותר והשימוש בהם יוכל להיות נוח מאוד.

סוככים לכל עונות השנה

אומנם זה נכון שהקושי המרכזי בישראל זו השמש היוקדת, אך יש גם לא מעט שבועות בשנה שבהם יורד גשם ואף עלולה להיות רוח חזקה.

לכן חשוב לדעת שגם במצבים כאלה סוגי סוככים שונים יוכלו להתאים כי למעשה הם יגנו עלינו מכל תנאי מזג האוויר הלא נעימים.

זה לא במקרה שניתן לראות היום סוגי סוככים שונים לא רק בבתים פרטיים אלא גם בחנויות מגוונות כך שבמידה וגם אתם מחפשים את הפתרון המושלם להגנה מפני שמש, רוח או גשם – סוככים זו הבחירה הנכונה.

ממה הם עשויים?

בבואנו לבחור את הסוכך המתאים ביותר אנחנו נראה שהשמיים הם הגבול. ראשית, יש היום הרבה סוגי סוככים שונים ושנית, כל סוכך יכול להיות עשוי מחומר שונה. ממש כפי שלא בכל מבנה תמצאו פייבר ציימנט או לוחות HPL זהים, כך לא בכל מקום תוכלו למצוא את אותם סוגי סוככים.

ישנם סוככים שעשויים מבדים שונים, מאלומיניום ואף מחומרים כבדים יותר כך שתוכלו לבחור כל סוכך שיעשה עבורכם את העבודה. מה שבטוח זה שצריך לשים לב כיצד מתקינים אותם ויתרה מכך, האם יש להם זרועה מתוחכמת שתאפשר לכם לשלוט על סגירת הסוכך בהתאם לתנאי מזג האוויר.

האיכות הטובה ביותר

אם יש דבר שכדאי להקפיד עליו כאשר רוצים להתקין סוככים, בין אם זה בבית הפרטי ובין אם זה בכל מקום אחר, זו שאלת האיכות. כלומר, האם באמת הייתם רוצים להתקין סוכך מאיכות ירודה שעם הרוח הראשון יעוף ולא יחזיק מעמד? או שאולי הייתם רוצים להתקין סוכך מעוצב ויפה אך לגלות שאחרי עונת הקיץ הראשונה הוא דוהה ומאבד את כל היופי שלו? כמובן שהתשובה לכך שלילית ולכן עדיף לבחור מראש את הסוככים הכי טובים שיש.

ההבדלים בין סוגי הסוככים השונים יכולים להיות מורכבים מלא מעט פרטים, כמו לדוגמה: העיצוב, הצבע, הגודל, שיטת הפתיחה והסגירה וגם, כמובן, העמידות. אם המטרה שלכם היא לקנות היום סוכך שתוכלו  ליהנות ממנו שנים כדאי יהיה להקפיד על איכות ללא פשרות.

היכן מיוצר הסוכך

לבסוף, אם יש לכם דילמה בין מספר סוגי סוככים, מומלץ גם לבדוק איפה בעולם יוצר המוצר שאתם קונים האם שמעתם בעבר את שם החברה שייצרה את הסוכך? והאם תוכלו להתקין אותו לבד או שיהיה עליכם להזמין את המומחים לביצוע המשימה? התקנת סוכך חייבת להתבצע בצורה כמה שיותר מקצועית וטובה שכן זה לא רק יאריך את חיי הסוכך אלא התקנה נכונה גם תגן על הסביבה.

סוככים הם פתרון מצוין לכל עונות השנה ואתם תראו שלא תצטערו אם תקנו את המוצר הטוב ביותר שקיים בתחום הזה.