מאמר אורח

למרות שאנחנו חיים במדינה חמה, גם החורף הישראלי לא חף מפגעים שונים כמו רוחות חזקות וגשמים ובשנים האחרונות, אנו אף עדים למקרים בהם הגשם תוקף וגורם לנזקים לא מעטים בשטחי מבנה, גם בעונות המעבר.

כל הסיבות הללו, וסיבות רבות נוספות, גורמות לאנשים רבים להם בריכה בשטח ביתם, לחפש אחר פתרונות קירוי והצללה לבריכות ביתיות, אשר יגנו עליהם מפני המפגעים השונים.

היתרונות בקירוי בריכות ביתיות

לצד היכולות שלהם להגן עלינו מפני נזקי מזג האוויר השונים, פתרונות הקירוי וההצללה המיועדים לבריכה, טומנים בחובם עוד שורה ארוכה של יתרונות חשובים, אשר יעצימו את חוויית הבילוי בבריכה ובין היתר:

תרומה להיגיינה – בעיקר בעונת הקיץ, אנחנו מתחילים להבחין במיני חרקים ומזיקים, אשר נוטים להגיע אלינו בהמוניהם, לכל מקום, ובעיקר לאזורי הגינה ולשפת הבריכה. בכוחם של פתרונות קירוי בריכות, לפתור ולפחות באופן חלקי את הבעיה הזאת, ולאפשר לנו ליהנות מרמה הגיינית גבוהה יותר משימוש בבריכה, או מבילוי בה.

חוסם קרינה – מעבר לחומה העז, השמש טומנת בחובה גם קרינה, אשר חשיפה לא מבוקרת אליה, עלולה לסכן אותנו ואת בריאותינו. פתרונות קירוי בריכות, יכולים לסייע לנו להתגבר גם על הנושא הזה, ובזכותם אנחנו וכל בני המשפחה, נוכל לבלות זמן רב יותר בסביבת הבית החיצונית, כשהחשש מנושא הקרינה, יפחת בצורה משמעותית.

סוגים שונים של פתרונות קירוי והצללה לבריכה

כל מי שתר אחר פתרונות קירוי, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות ובין היתר:

מרקיזות – מרקיזות הם סוככים אשר צורתם כרבע עיגול, ההתקנה שלהם מתבצעת בצמוד לקיר חיצוני והן מותאמום גם לקירוי בריכות ביתיות המותקנות בחצר. המרקיזות הינן עמידות, ובעלות יכולות איטום גבוהות ובכוחן לשרת את המשתמשים בהם, בכל עונות השנה .

פרגולות אלומיניום – קיימים סוגים שונים של פרגולות, הנבדלות אלו מאלו במגוון פרמטרים כמו סוגים, חומרים, עיצובים ועוד. פרגולות אלומיניום מיועדות להגן מפני כל פגעי מזג האוויר, ובכוחן להוות גם אלמנט עיצובי מרשים, אשר תורם תרומה משמעותית למראה החצר והבריכה. 

סוככי זרועות – סוככים העשויים משלד אשר נבנה בקיר, אליו מחברים יריעת בד בגודל שונה ובהתאמה לגודל השטח אותו מעוניינים לכסות.

סוככים קבועיםסוככים אשר כוללים שלדה העשויה ממתכת איכותית ויריעת בד, ויכולים להגיע במגוון רחב של עיצובים שונים. הסוככים כשמם, הינם מקובעים למקום, לא ניתן להזיז אותם וגם לא לפתוח או לסגור אותם.

כאמור, כל מי שתר אחר פתרונות קירוי והצללה לבריכות ביתיות, עתיד לגלות שורה ארוכה של אפשרויות, אשר כל אחת טומנת בחובה יתרונות שונים. ההמלצה, בטרם הבחירה, להיחשף לכמה שיותר אפשרויות, על תכונותיהם השונות, ולבחור מתוך ההיצע את אותו פתרון קירוי לבריכה האיכותי והמתאים ביותר.