מאמר אורח

סוככים הם מתקנים ייעודיים המשמשים בעיקר להגנה מפני השמש ומפני טיפות הגשם, אך יש להם שימושים נוספים כמו שמירה והגנה על הפרטיות, וכמובן תפקיד חשוב בעיצוב המרפסת או החצר. יש מגוון סוגים ודגמים של סוככים, עם מנגנון פתיחה ידני או חשמלי. בין הדגמים הנפוצים של סוככים לשימוש ביתי ניתן למצוא סוכך זרועות, מרקיזה, חלון, מסך, מקסי זיפ, אטיקו וכמובן דגמים קבועים ללא אפשרות פתיחה וסגירה.

לסוככים יש תפקיד חשוב כפתרון הצללה איכותי ועמיד, זהו מתקן מעוצב המאפשר לבני המשפחה ולאורחים לשבת בנוחות במרפסת או בחצר בלי לסבול מקרני השמש. כמו כן, הסוככים מהווים מתקן יעיל במיוחד להגנה מפני גשם, כך למעשה אפשר לנצל את המרפסת והגינה הפרטית כל ימות השנה, גם בימים גשומים וקרירים ובעונה החמה.

סוככים איכותיים המעניקים פרטיות והגנה מסקרנים ומציצים

אם החלטתם להתקין אמבט עיסוי בפטיו, בחצר או במרפסת הביתית ואתם סובלים ממבטי השכנים, ואם בכל פעם שאתם מבלים בג'קוזי שרכשתם אתם חשופים למבטים סקרנים ברחוב, כדאי לכם להתקין סוכך איכותי ועמיד. הסוכך מעניק לכם פתרון מושלם לשמירה על הפרטיות, כמו כן הוא מאפשר לכם לשכשך באמבט העיסוי כל עונות השנה, בלי לסבול מקרני השמש או מגשם. יחד עם זאת, מומלץ לבחור בסוכך המספק עבורכם פרטיות מלאה, לכן הדגמים שעשויים להתאים לכם הם:

סוכך אטיקו – למעשה זהו סוג של סוכך מסילה המתאים בעיקר למרפסות ולחצרות בתים, ההתקנה מחייבת עיגון לקיר והסוכך מיוצב בעזרת שני עמודים בחלק הקדמי, והעמודים הקדמיים מכוסים על ידי בד נגלל כדי להגן עליכם בפני מבטי הסקרנים והמציצים למיניהם. כך תוכלו להתקין אמבט עיסוי במרפסת הפתוחה או בחצר, וליהנות מפרטיות מלאה מצד החזית ומלמעלה.

סוכך קבוע – פתרון מצוין לכיסוי שטח גדול, מתאים למרפסות גדולות ולחצרות הבתים. הסוכך עמיד בפני פגעי מזג האוויר, לרבות רוחות וגשם, וכך תיהנו מפרטיות מלאה ומעיצוב מרשים.

סוכך מסך – זהו סוכך אנכי המבטיח לכם פרטיות מלאה מכל הצדדים, דגם זה מתאים בעיקר לקיץ.

סוכך מקסי זיפ – פתרון מושלם לסגירה אנכית, לכן הסוכך מתאים בעיקר למרפסות מקורות ולפרגולות סנטק, דגם זה מבטיח לכם פרטיות מלאה מכל הצדדים ובכל תנאי מזג האוויר.

סוכך חלון – אם התקנתם ג'קוזי בדירה, במרפסת או מתחת לפרגולה הניצבת על מרפסת פרטית, סוכך חלון יכול לפתור את בעיית המציצים ולספק לכם פרטיות מלאה, ובנוסף תוכלו לשלוט על כניסת האור.

סוכך זרועות – הפתרון הפשוט והיעיל להגנה בפני סקרנים הגרים בקומה גבוהה או שכנים שאוהבים להציץ לכם כאשר אתם מבלים בג'קוזי במרפסת או בחצר.

לסיכום, לאתר שבחרתם ג'קוזי לבית או למרפסת כדאי להתאים סוכך איכותי ועמיד שיבטיח לכם הגנה מהשמש והגשם, ולא פחות חשוב מכך הגנה מושלמת מעיני הסקרנים והמציצים.