הגנה טבעית מפני תנאי מזג האויר כמו שמש, גשם, ברד ורוחות

סוככים משמשים כהגנה מפני כל תנאי מזג האויר כאשר לכל סוכך יש יתרונות וחסרונות. הסוככים השונים מותאמים לעונות השנה השונות ועונים על הצרכים השונים. המשותף לכולם: כולם מספקים הגנה!

קירוי והצללה

סוככים המותקנים מעל כל מפתח שהוא: חלון, דלת, וירטרינה, חצר, מרפסת מעל רכב וכדומה, מספקים צל לשטח תחתם. סוככים משמשים כגג, כמו תקרה מעל כל שטח וככאלו מספקים הגנה כמו גג או תקרה. נותנים צל ומחסה במקום בו מותקנים. סוככים מכל הסוגים: מרקיזה, סוככי חלון, סוכך זרועות, סוכך קבוע ועוד, כולם משמשים לקירוי והצללה.

סגירת מקום

לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים כאחד משתמשים בסוככים לסגירה של מקום חיצוני. סוככים מכל הסוגים (סוכך זרועות, מרקיזה, סוכך חלון, סוכך קבוע, סוכך מסילה, נופלות, חניונית ועוד) עונים על דרישה זו.

מקרים לדוגמא: בתי קפה ומסעדות מתקינים סוככים בשטח חיצוני למסעדה כדי לאפשר הצללה והגנה וסגירת מקום מחוץ לשטח המסעדה. לקוחות פרטיים משתמשים בסגירה באמצעות סוככים בחצרות ומרפסות ובכך משמישים שטח חיצוני, הופכים אותו לנוח, נעים לשהייה וגם משייכים אותו אל המבנה הסמוך. בדומה לכך המרקיזה מספקת סגירת מרפסת כמו חדר סגור!

פרטיות

מלבד הצללה, סוככים משמשים גם כמספקי פרטיות. סוכך מרקיזה לדוגמא מספק פרטיות מוחלטת כאשר המרקיזה פתוחה. בבניינים רבים ניתן לראות על גבי מרפסות שמש את המרקיזות. סוככי המרקיזה כאשר פתוחים סוגרים את החלל ואינם מאפשרים צפיה מבחוץ כלפי פנים.

שילוט

על גבי בד כיסוי סוככים ניתן לשלב גרפיקה המשמשת כשילוט, מתאים בעיקר לבית עסק כאשר שם החברה או העסק מופיע על גבי בד הסוכך בהתאם לגרפיקה של בית העסק. גם פעולת גרפיקה על גבי סוככים נעשית אצלנו במרכז בחברה ביהוד.

חסכון באנרגיה – שומרים על הסביבה

הסוככים במהותם מהווים הצללה. הסוככים שלנו מכוסים בבד איכותי. הבד מגן מפני חום וקור, יוצר הפרדה בין החוץ לפנים וכך שומר ושומרים על אקלים חדר נעים.

כיצד הם עושים זאת? תארו לעצמכם חדר שמעל החלון מותקן סוכך. בימי הקיץ הסוכך מספק הצללה לחדר. הבד האיכותי אינו מאפשר לקרני השמש לחדור ובכך החדר נשאר נעים ואינו מתחמם. עובדה זו תאפשר לנו לא להדליק אמצעי קירור כמו מאוורר ומזגן. המשמעות היא חסכון באנרגיה, חסכון בחשמל!

הגנה על העור מפני קרני UV

בשנים האחרונות גדלה קרינת UV במידה ניכרת. חשוב לזכור שאנו נחשפים לקרינת השמש גם כאשר אנחנו בצל. הבדים שאנו מייבאים ומשתמשים בהם לכיסוי הסוככים נעשים בטכנולוגיה מיוחדת ובעלי תקן של מקדם הגנה. ניתן לראות את תקני מקדמי ההגנה 40, מקדם הגנה 60, מקדם הגנה 80.

בדומה לקרם הגנה מהשמש, שאנו משתמשים בו כאשר יוצאים החוצה, בד הסוכך מגן עלינו באותה צורה מבלי להימרח. כל שעלינו לעשות הוא לשבת תחת סוכך עם בד איכותי שמקדם הגנה.

התאמה אישית לסוככים שלכם

כבר מזמן עברו הימים שבהם סוככים היו רק סוככים. בימינו סוככים נעשים במגוון סוגים, דגמים, צורות וצבעים כך שהם יכולים להתאים לכל סגנון עיצובי מיוחד. יתרה מכך אצלנו כל לקוח יכול לבחור איך יראה הסוכך שלו.

מעבר לצורה וסגנון אנו מספקים שירות שנקרא "סוככים בהדפסה אישית" – בחירת ההדפס שמופיע על כיסוי בד הסוכך יכול להיות כל הדפס שרק תרצו. גם תצורת הסוכך יכולה להשתנות. סוכך קבוע לדוגמא יכול להגיע במגוון רחב מאוד של אפשרויות צורה כמו גם מבחר צבעים ובדים.