צרו קשר

ליצירת קשר עם נציג חייגו 1-800-22-1640
או השאירו הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם

    צללית סוככים בע"מ – יבוא, ייצור, הרכבה והתקנה של סוככים

    "צללית החברה המובילה והחדשנית ביותר, המספקת את כל פתרונות ההצללה לשיפור איכות החיים ללקוחותיה, תוך שמירה על ערכי הליבה, אנושיות, יושרה, אחריות וכבוד הדדי"

    מבט מקרוב – מפעל צללית וצוות העובדים

    הייחודיות שלנו – אנו עושים הכל מההתחלה ועד הסוף אצלנו "בבית".

    ביקור קצר במפעל יראה לכם את כל התהליך החל מייבוא חומרי הגלם, הרכבת חומרים ופרופילים ובעצם הרכבה ויצירה של מוצר – סוככים. כל מחלקה במפעל אחראית על תחום נפרד ועל ייצור נפרד, כמובן שישנן מחלקות המספקות שירותים לכל שאר המחלקות במפעל.

    נשמח לארח אתכם בחברתנו, באולם התצוגה תוכלו להתרשם ממספר סוגי סוככים חשמליים לרבות פרגולות הסנטק הייחודיות ומגוון דגמי פרגולות האלומיניום הנוספים. אולם התצוגה ואתר הייצור ממוקמים ברחוב העצמאות 40, יהוד.

    צללית סוככים בע"מ – החברה המובילה בישראל לתכנון, יצור והרכבה של סוככים, המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת וידידותית לסביבה.

    חברת צללית סוככים בע"מ הוקמה בשנת 1987 ע"י רוני בר (מנכ"ל צללית סוככים), אשר מקפיד ליצור קשר ישיר ואישי עם הלקוחות מתחילת ההזמנה ועד תום ההתקנה, ומעניק טיפול אישי לכל התקנה של כל סוכך ולכל לקוח. צללית מתמחה ביצור ובהרכבה של סוככים ,awnings, על סוגיהם (סוככי זרועות, סוככי מרקיזה, סוככים קבועים, סוככי חלון, תיקון סוככים, סוכך מסך ועוד).

    בצללית יוצרים לכל לקוח סוכך משלו, "חליפה" מותאמת אישית לו לפי מידות, סגנון עיצובי, צרכים ודרישות ייחודיות. קיימת גם האפשרות ליצור "סוכך בהדפסה אישית" ולאפשר לכל לקוח להדגיש את הייחודיות והסגנון שלו עד רמת ההדפס שיופיע על גבי הסוכך.

    בסוככים המותקנים בבתי עסק ניתן לשלב גרפיקה על גבי הסוכך. גם זו נעשית במטה החברה ביהוד. בצללית מבוצעים פרויקטים קטנים כגדולים בתחום הסוככים לבית וההצללה ללקוחות פרטיים ו/או מוסדיים, בפריסה ארצית.

    חברת צללית סוככים בע"מ עובדת עם חברות רבות לאורך שנים. צללית סוככים בע"מ הינה ספק מורשה במשרד הביטחון, בתעשייה האווירית ובמל"מ, מה שמעיד כי צללית סוככים עומדת בכל הדרישות והתקנים.

    בצללית סוככים בע"מ צוות העובדים ותיק ומקצועי שעוסק בהתקנה ויצור של סוככים במקצועיות, במהירות וביעילות רבה. אנו נסייע לך בבחירת פתרון ההצללה הטוב ביותר – סוכך לעסק, סוכך לבית או סוכך לגינה. הניסיון הרב והמוניטין שצברנו ביצור והרכבת סוככים, מאפשרים לך להנות מאיכויות גימור גבוהות ביותר ומוסיפות לכל מבנה מימד נוסף של יופי.

    בין לקוחותינו המרוצים ניתן למצוא את ספורטוטו, קוקה קולה, דיור מוגן- אחוזת רובינשטיין, ניו- פארם, דואר ישראל, אלדן, גלידות שטראוס, בנק מזרחי, בנק דיסקונט, שופרסל, משרד הביטחון, האגודה למען החייל, סונול, פלאפון, מלון אורכידאה אילת, חברת פלייטיקה ועוד מוסדות למינהם, בתי קפה מסעדות ועשרות אלפי לקוחות פרטיים מרוצים.

    לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ ראשוני חינם – צרו קשר

      צור קשר עם נציג

      או חייגו 1-800-22-1640 או השאירו הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם
      Phone Icon התקשר Chat Icon השאר הודעה

        Chat Icon

        השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו: 1-800-22-1640

        ×

        שיחת ווטסאפ