כיום יש מגוון רחב של סוככים ופתרונות הצללה שאיתם אפשר ליהנות מאיכות מגורים גבוהה יותר בבית. אלו הפתרונות הכי טובים לכל מי שיש לו חצר פרטית או בריכה ורוצה סביבה נוחה יותר.

סוככים מאפשרים יצירה של הצללה בכל מרחב חיצוני, ולכן הם שימושיים מאוד לכל מי שיש לו חצר פרטית בשטח הבית שלו. כמו כן, הם עוזרים ליצור הצללה בקרבת חלונות הבית.

אם אתם רוצים לארח אנשים בחצר הבית, לשבת בנינוחות בחצר או להשתכשך בנעימים בבריכה, מבלי שהשמש היוקדת תפריע לכם או לכל מי שבא להתארח, צללית סוככים בע"מ מציעה לכם את כל פתרונות ההצלה הטובים ביותר.

מגוון הסוככים לבית שתוכלו למצוא:

  • סוככים קבועים: סוככים שאי אפשר להזיז אותם, לפתוח או לסגור וגם לא להעביר אותם למקום אחר. הסוככים האלו עשויים מתכת או אלומיניום עם כיסוי בד.
  • סוככים מתקפלים: סוכך שאפשר לפתוח או לסגור בכל עת.
  • מרקיזה: סוכך מהסוג המתקפל שצורתו היא רבע עיגול. היתרון של המרקיזה המתקפלת הוא הצורה והעמידות שלה שנותנים סגירה מושלמת למרפסת.
  • סוכך זרועות: סוכך עשוי שלד מובנה בקיר שאליו מחוברת יריעת בד, בהתאם לשטח אותו רוצים לכסות.

כל סוכך מגיע בעיצוב וגימור שונים לבחירה לפי טעמכם האישי.

כל הסוככים יספקו לכם פתרונות הצללה מצוינים כך שתוכלו ליהנות משהות מהנה ונוחה במיוחד בחצר הבית לאורך כל שעות היום. יש אפשרות להתקין סוכך לחלון, למרפסת ועוד, והסוככים השונים יכולים להגיע במגוון עיצובים וממדים. ניתן גם לעצב את הסוככים בהתאמה אישית לפי דרישה, כדי לקבל את העיצוב והמראה המושלם לבית!

הצללה לבריכות שחייה ביתיות

מלבד ישיבה בחצר הבית, במרפסת או על הדק החיצוני, שם כמובן חשוב למצוא פתרונות הצללה מתאימים, חשוב להתייחס גם לבריכה.

יש לציין כי ההשפעה של השמש על העור גדולה יותר דווקא כאשר נמצאים בתוך המים וללא סוכך שנותן הגנה, אפילו אם שמים הרבה קרם הגנה. משום כך, עליכם למצוא פתרון הצללה לבריכה שתיתן לכם הגנה כאשר אתם שוחים.

הצללה לבריכות שחייה יכולה להיעשות בצורה הטובה ביותר על ידי סוכך סנטק – סוכך מסוג מיוחד שיש לו עמידות גבוהה בפני כל תנאי מזג האוויר, גם בתנאים קיצוניים. סוכך סנטק הוא איכותי ויוקרתי מאוד ובעל סגנון מיוחד. הוא יעיל לא רק למטרת הצללה, אלא גם עבור הגנה מפני גשם, ברד, רוחות ועוד. זהו פתרון ההצלה לבריכות שחייה הטוב ביותר שצללית סוככים בע"מ יכולה להציע לכם.

סוכך סנטק כולל מרזב שאוסף מים שיורדים אליו ותאורת לדים. בעזרת שלט מיוחד אפשר לסגור ולפתוח אותו או לשלוט בתאורה שלו לפי צורך.